Preturi Dacia – distributie

Revizie periodica si schimb ulei

Service auto Bucurestii Noi - Lista preturi Dacia
_

Manopera revizii periodice

Turism

SUV

Revizie ulei si filtre
120 Lei
180 Lei
Resetare bord
 35 Lei
 35 Lei
Inlocuit antigel
120 Lei
140 Lei
Inlocuit lichid de frana
120 Lei
135 Lei
Inlocuit ulei servodirectie
100 Lei
120 Lei
Inlocuit bujii
80 Lei
120 Lei
Inlocuit bujii incandescente
100 Lei
140 Lei
*Preturile sunt cu caracter informativ si pot fi diferite in functie de gradul de dificultate si complexitatea lucrarii.
Oferim piese de origine sau after market.

 

Ulei de motor – ce rol are ?

1. Ungere/lubrifiere – Ajuta la reducerea frecarilor dintre componentele motorului aflate in miscare
2. Racire – Preia caldura componentelor cu care intra in contact
3. Curatare – Ajuta in eliminarea reziduurilor rezultate in urma procesului de ardere care se depun pe diverse componente
4. Protejeaza impotriva coroziunii
5. Etanseitate – Ajuta la imbunatatirea etanseitatii dintre suprafetele componentelor

 

Ulei de motor – cand trebuie inlocuit

Povestea cu “stiu un prieten care a pus ulei din ala” şi a mers 50.000 km fara probleme nu trebuie sa te impresioneze.
Operatiunea de schimbare a uleiului de motor se va efectua cel putin o data pe an sau daca proprietarul masinii parcurge un numar limita de kilometri (10.000 sau 15.000 de kilometri in functie de uleiul folosit si de uzura motorului).
Dar de cele mai multe ori, oamenii nu vor sa inteleaga acest aspect si astfel exista doua categorii aparte. Cei care parcurg foarte putini kilometri pe an si care vor sa schimbe uleiul la 10.000 de kilometri parcursi si cei care parcurg distante mari si care vor sa schimbe uleiul de motor la 1 an.
Ambele categorii ar trebui sa inteleaga ca functionarea corespunzatoare a motorului tine si de ulei, iar o astfel de mentalitate duce la o scadere a duratei de viata a componentelor ansamblului. De asemenea, orice schimb de ulei implica si schimbul filtrului de ulei.

Distributie motor

Service auto Bucurestii Noi - Lista preturi Dacia
_

Manopera

TURISM

SUV

CUREA

LANT

CUREA

LANT

Motor transversal

Motor longitudinal

Motor transversal

Motor longitudinal

Inlocuit kit distributie inclusiv pompa apa
450 Lei
600 Lei
pret la cerere
600 Lei
800 Lei
pret la cerere
Inlocuit kit distributie fara pompa apa
350 Lei
500 Lei
800 Lei
500 Lei
700 Lei
1.000 Lei
Inlocuit kit accesorii (transmisie)
90 Lei
290 Lei
pret la cerere
120 Lei
320 Lei
pret la cerere
Inlocuit curea accesorii (transmisie)
70 Lei
270 Lei
pret la cerere
100 Lei
300 Lei
pret la cerere
Inlocuit garnitura capac supape
160 Lei
160 Lei
160 Lei
210 Lei
210 Lei
210 Lei
Inlocuit baie ulei
180 Lei
180 Lei
180 Lei
220 Lei
220 Lei
220 Lei
Inlocuit turbina – montaj fata sau lateral motor
350 Lei
350 Lei
350 Lei
500 Lei
500 Lei
500 Lei
Inlocuit turbina – montaj spate motor
500 Lei
***
500 Lei
650 Lei
***
650 Lei
Inlocuit supapa EGR – motaj fata sau lateral motor
200 Lei
200 Lei
200 Lei
350 Lei
350 Lei
350 Lei
Inlocuit supapa EGR – motaj spate motor
350 Lei
***
350 Lei
500 Lei
***
500 Lei
Curatat supapa EGR si tubulatura – pozitionat fata sau lateral motor
350 Lei
350 Lei
350 Lei
500 Lei
500 Lei
500 Lei
Curatat supapa EGR si tubulatura – pozitionat spate motor
500 Lei
500 Lei
500 Lei
650 Lei
650 Lei
650 Lei
Curatat supapa EGR, intercooler si tubulatura – pozitionat fata sau lateral motor
500 Lei
500 Lei
500 Lei
650 Lei
650 Lei
650 Lei
Curatat supapa EGR, intercooler si tubulatura – pozitionat spate motor
650 Lei
650 Lei
650 Lei
800 Lei
800 Lei
800 Lei
Inlocuit tampon motor
80 Lei
80 Lei
80 Lei
120 Lei
120 Lei
120 Lei

 

La acest capitol trebuie sa stim daca motorul nostru are o distributie pe curea sau una pe lant ( BMW, Porsche, KIA, Mercedes sau Subaru!).

Putini stiu ca si motoarele cu distributie pe lant necesita mentenanta, adica mecanicul trebuie sa verifice tensiunea lantului. Daca acesta nu este in parametrii se inlocuiesc patinele intinzatoare sau chiar si lantul de distributie.

Pentru cei cu o distributie pe CUREA lucrurile stau mult mai simplu, adica la fiecare interval mentionat de producator se inlocuieste complet intreaga distributie a motorului.

Acest lucru inseamna ca TREBUIE SCHIMBAT KIT-UL COMPLET care include pe langa cureaua de distributie sau rolele de tensionare si POMPA DE APA a motorului daca este angrenata pe aceelasi sistem.

Multi mecanici schimba doar cureaua fara pompa si clientul primeste peste cateva mii de km o DAUNA TOTALA A MOTORULUI pentru ca o pompa de apa blocata duce automat la ruperea curelei de distributie.

Suspensie si directie

Service auto Bucurestii Noi - Lista preturi Dacia
_

Manopera suspensie si directie

TURISM

SUV

Inlocuit set amortizoare fata
180 Lei
230 Lei
Inlocuit set amortizoare fata – articulatie multibrat
240 Lei
***
Inlocuit set amortizoare spate
120 Lei
150 Lei
Inlocuit bieleta directie
70 Lei
90 Lei
Inlocuit bieleta antiruliu
60 Lei
75 Lei
Inlocuit cap bara
55 Lei
70 Lei
Inlocuit brat (bascula)
65 Lei
85 Lei
Inlocuit bucsa brat /buc + manopera brat
25 Lei
35 Lei
Inlocuit bara stabilizatoare
180 Lei
240 Lei
Inlocuit bucsa bara stabilizatoare/buc
40 Lei
60 Lei
Inlocuit bucse punte spate – fara demontare punte
210 Lei
260 Lei
Inlocuit bucse punte spate – cu demontare punte
320 Lei
430 Lei
Inlocuit punte spate
300 Lei
400 Lei
Inlocuit rulment roata fata
200 Lei
250 Lei
Inlocuit rulment roata spate
200 Lei
250 Lei

*Preturile sunt cu caracter informativ si pot fi diferite in functie de gradul de dificultate si complexitatea lucrarii.
Oferim piese de origine sau after market.

Cand trebuie inspectate sistemele de directie si suspensie?

Daca experimentezi la volan una din simptomele de mai jos, atunci trebuie neaparat sa ajungi cu masina in service:

-majoritatea constructorilor recomanda inspectarea la fiecare 80.000 km
-anual, mai ales daca masina a stat mult in garaj
-de fiecare data cand inlocuiesti anvelopele, mai ales daca anvelopele sunt uzate inegal
-atunci cand faci revizia sistemului de franare
-masina nu mai este la fel de confortabila la drum lung
-vibreaza caroseria indiferent de viteza de deplasare
-zgomote ciudate din fata atunci cand treci peste denivelari sau la gropi
-zgomote ciudate cand virezi
-volanul nu mai este aliniat
-masina trage stanga-dreapta atunci cand mergi in linie dreapta
-pneuri tocite inegal
-lichid sub masina
-ai impresia ca nu mai ai control asupra volanului

Transmisie

Service auto Bucurestii Noi - Lista preturi Dacia
_

Manopera transmisie

Turism

SUV

Motor Transversal

Motor Longitudinal

Motor Transversal

Motor Longitudinal

2×4

4×4

2×4

4×4

2×4

4×4

2×4

4×4

Kit transmisie ( accesorii)
90 Lei
90 Lei
290 Lei
290 Lei
120 Lei
120 Lei
320 Lei
320 Lei
Inlocuit kit ambreiaj
400 Lei
550 Lei
400 Lei
500 Lei
600 Lei
750 Lei
600 Lei
700 Lei
Inlocuit volanta si kit ambreiaj
500 Lei
650 Lei
500 Lei
600 Lei
700 Lei
850 Lei
700 Lei
800 Lei
Inlocuit planetara
100 Lei
150 Lei
Inlocuit cap planetara
120 Lei
170 Lei
Inlocuit burduf planetara
120 Lei
170 Lei
Inlocuit flansa cardan
***
100 Lei
***
100 Lei
***
140 Lei
***
140 Lei
Inlocuit tampon cutie viteze
80 Lei
110 Lei

*Preturile sunt cu caracter informativ si pot fi diferite in functie de gradul de dificultate si complexitatea lucrarii.
Oferim piese de origine sau after market.

 

Ambreiajul este pozitionat intre cutia de viteze si motor si are rolul de a intrerupe fluxul de putere dintre cele doua, facilitand astfel utilizarea cutiei de viteze manuala.

Ambreiajul reprezinta un ansamblu de piese, principalele componente ale acestuia fiind:
Volanta
Discul de ambreiaj
Placa de presiune
Rulmentul de presiune

Sa vedem in continuare care sunt indiciile care tradeaza defectiunea acestui sistem.

1. Patinarea de ambreiaj
Acest fenomen este unul din primele semne si se manifesta prin marirea lenta a vitezei la accelerare si un miros specific de garnitura arsa. Transmisia nu mai este conectata perfect cu motorul, prin urmare, chiar daca pedala de aceleratie este calcata, motorul se tureaza in gol iar masina prinde mai greu viteza.

2. Zgomot nefiresc
Zgmotoul poate surveni din mai multe cauze cum ar fi: uzarea volantei cu masa dubla, deformarea discului de frecare sau chiar un simplu defect de montaj. Remediul difera bineinteles in functie de cauza defectiunii. Cel mai bine este apelarea la un service autorizat pentru o diagnoza eficienta.

3. Cedarea cilindrului hidraulic
Daca gasiti umezeala sub pedala, pe mocheta sau la motor in zona pompei hidraulice e semn de ingrijorare deoarece cilindrul hidraulic da semne ca incepe sa cedeze. Acesta trebuie schimbat cat mai rapid cu putinta deoarece riscati sa va treziti fara pedala de ambreiaj si cu tot lichidul scurs.

4. Nu intra in viteza la rece
Daca se intampla acest lucru inseamna ca placa de presiune nu mai lucreaza asa cum trebuie si nu decupleaza volanta complet de ambreiaj.

5. Pozitie anormala a pedalei de ambreiaj
Pedala poate fi prea sus cand s-au uzat placa si discul, poate fi prea jos daca se blocheaza rulmentul sau parghia, poate fi moale sau tare cand presiunea din sistemul hidraulic incepe sa scada sau pur si simplu poate fi blocata, caz in care nu mai putem circula cu autoturismul. Daca orice pozitie iesita din comun a pedalei de ambreiaj indica o defectiune, asta nu inseamna totusi ca cedarea va fi imediata.

Vs Auto Garage © 2024. All Rights Reserved.
Developed by Templatation